måndag 7 februari 2011

Produktiv dag!

Idag har vi haft en väldigt produktiv dag jag och min man. Vi fick uträttat det vi hade på agendan plus lite till. Det är så bra när man kommer i kontakt med människor som kan sina saker. Och inte är rädda för att säga ifrån när man själv har tänkt helt galet. Så lite ändrade planer, om det blir ngt av vårt framtidsprojekt, men till det bättre. :-)

Imon ska jag iväg och prata med min chef ang. hösten. Jag ska ju börja jobba till hösten efter då 3 1/2 års föräldraledighet. Hur ska det gå? Och hur ska det gå att skola in benjamin? Han kommer ju inte ens ha fyllt 2 år då :-(. Och han är väldigt mammig. Vem ska trösta honom när han är ledsen och inte kan säga varför? Usch vad jobbigt jag tycker det är. Men men det finns inget utrymme mer ekonomiskt att vara hemma. Tanken är att jag ska börja på 75 % så det blir iaf en ledig dag för barnen och en lite kortare.

Såså det finns faktiskt dom som har det värre. Så jag ska inte klaga.

Ha det bäst alla
och ta hand om varandra

kram kram
djungel banan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar