torsdag 3 februari 2011

En räknare!

Hihi, har äntligen fattat hur man får en räknare på sidan. Tänkte att det skulle vara roligt, inte för att jag tror att ni är så många där ute som läser. Men ändå lite roligt.

Idag har Natanael varit på förskolan. Eftersom vi har varit sjuka så var det ett tag sedan han var där. Och det var så härligt att se honom när vi gick in. Han blev så glad och dom andra barnen blev också så glada. En tjej klappade händerna när han kom. hihihi Hur sött som helst. Och medan han var där så hann jag med en mini vårstädning. Eftersom solen lös så skönt idag så kändes det verkligen som att våren vill putta undan vinter nu. Och inte dag för tidigt om ni frågar mig.

Imon ska jag och Natanael försöka komma iväg till badhuset för första gången. Jag måste dock hitta en baddräkt först. Men det gör jag säkert på ett kick. =)

En bild på mina busfrön!

kram kram
djungel banan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar