fredag 4 februari 2011

Badhuset och picasso!

Åh vilken fantastisk dag jag har haft med min store prins idag. Vi åkte till badhuset idag och det var första gången för Natanael. I början var allt spännande, men när vi skulle ta av oss kläderna ville han gå hem. Kallt, kallt mamma, sa han. Men jag gav mig inte, för vi skulle iaf komma in till bassängen. Väl inne så var han väldigt reserverad. Stod vid kanten och tittade länge på alla barnen som lekte och plaskade. Tillslut så hittade han en boll. Och för er som inte känner Natanael, han fullkomligt ÄLSKAR allt vad bollar heter. Så vi började kasta lite boll. Och vips så var han i vattnet. :-) Och innan vi gick hem hade han hoppat från kanten, åkt rutschkana och "simmat" 6 meter. Åh vad stolt jag är över min pojk. Detta var så roligt att det får bli en tur till badhuset minst 1gång/vecka. Eller iaf så ofta vi kan.

Benjamin har haft en härlig dag hemma med pappa.

En stolt storebror och en härlig lillebror.

Natanael fick tag på en penna här hemma idag. Och han har använt väggar lite här och där för sina konstverk. Hans konstverk syns inte så bra på bilden. Men det syns iaf att han är nöjd med det ;-)

Picasso!

Nu väntar en semla på mig :-D

Kram kram
djungel banan

1 kommentar: