söndag 6 februari 2011

Kära svägerska på besök igår och mässa i Säve idag.

Helgen har gått väldigt fort. Igår kom bästa svägerskan på besök. Så roligt för Natanael verkligen älskar henne. Och vi med såklart. Sen va det ju melodifestivalen på kvällen. Och jag undrar om artisterna verkligen sjunger live. Vissa kunde ju sjunga flera meter, eller kanske inte meter, men långt ifrån micken iaf utan att det gjorde ngn skillnad. Men men det var iaf bättre förr. hahaha. Jag tyckte iaf att Danny var ett bra val. De andra gav jag inte så mkt för.

Idag var hela familjen iväg på mässa i Sävekyrka. Det var även söndagsskola så jag gick dit med Natanael. Han var väldigt leksugen och var inte så intresserad av att lyssna på dagens bibeltext. Men roligt hade han iaf.

Imon väntar förskola för Natanael igen. Jag, mannen och benjamin ska iväg på annat äventyr. hihi
Ha en bra vecka alla

kram kram
djungel banan

1 kommentar: