torsdag 26 februari 2009

Vänner igår och besök av farmor och farfar idag!

Igår hade vi en jättemysig dag. Några av mina vänner och deras barn kom på besök. Det var så roligt att se N när det var andra barn i närheten. Han har ju blivit så stor nu att det börjar bli väldigt intressant med andra barn. Vi åt go middag och fikade på gott kaffebröd. Och tjötade massor. Så trevligt.

Idag har Ns farmor och farfar varit på besök. Och han sken upp som en sol. Deras hund Dixie var också med och N har skoj tillsammans med henne. Han drar i hennes skägg och svans. Men Dixie säger inget om det. Hon är så snäll. En rolig grej som N gör nu är att när E är i källaren och pratar i telefon så hörs det upp till huset och då kryper N fort till dörren in till kontoret och slår på den, för han tror att E sitter där inne och pratar. Det ser så gulligt ut.

Senare under dan fick han sova ute i sin vagn. För under vår dagliga runda till brevlådan somnade han så han fick stå kvar ute. Han sov i nästan 1 h. och 30 min.

Nu sover han igen, fast i sin säng. Jag hoppas att han sover hela natten i natt. För natten till idag vaknade han vid 3.20 och ville inte somna om så han fick sova hos oss. Det är väldigt mysigt men jag sover inte riktigt lika bra med han i sängen. Får inte lika mkt plats. Men men när han är 15 år kommer han ju inte vilja sova hos oss så lite får jag väl offra. Han är ju så go.

kram!

1 kommentar: