torsdag 19 februari 2009

Han ställde sig upp själv!

Idag har varit en mysig dag. Det hela började igår kan man säga. N vaknade kl. 22 och var klarvaken. Jag och mannen var på väg till sängen så vi tog med N till vår säng. Där höll han på och grejade länge. Men 23.30 lugnade han ner sig och somnade. Mannen gick ut och la sig på soffan och jag fick en hel mysig natt med min underbara son brevid mig. Så härligt!

Så i morse vaknade han 07.30 mannen (E) kom in och vi myste i sängen i nästan en hel timma. Sedan fick vi gå upp och äta frukost för vi var alla hungriga. Kl. 10.30 kom mormor och vi åkte till GöksäterOrust. Där hittade jag massor. Jag brukar inte hitta så mkt kläder till N men idag köpte jag två par byxor, en långärmad tröja och en t-shirt. Jättefina! Sedan fikade vi. Kaffe och semla 25:-. Otroligt billigt och otroligt gott!

Väl hemma tittade mormor efter N lite. Och sedan berättade hon att han hade ställt sig upp själv och jag trodde att hon skojade men efter en liten stund gjorde han det igen. Åh min lille pojk så duktig. Sedan fick han äta min mat och han tyckte det var gott. Han brukar spotta åt den. Men idag åt han glatt och när maten var slut ville han ha mer. Så härligt! Nu sover han gott och jag ska sätta in kort i album och sedan är det sängen.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar