tisdag 3 mars 2009

Ny vagn!

Nu var det några dagar sedan jag skrev sist. Så det har ju hänt lite grejer. För det första så var vi på baby barn mässan i lördags. Det var väldigt roligt, men mycket folk. Vi hittade iaf en vagn till N. Och vi fick den till otroliga 2999:- istället för 5449:- som den kostar. Jag är så nöjd med den. Förutom färgen. Men jag lät E välja färg så då blev det röd. Jag fick iaf den vagnen jag ville ha så då får man ju kompromissa lite.

Sedan har jag varit barnvakt för min brors barn från söndag till idag på morgonen. Och vi hade väldigt mysigt. Åkte till Frölunda torg och handlade och åt på Mc Donalds. Det var första gången för N där. Och han smilade upp sig för alla runtomkring. Han är så go.

På väg hem idag stannade vi till en stund på mitt jobb. Det var roligt. N blev alldeles till sig av alla barn. Tyvärr så klämde han sitt finger under en stol och han blev så ledsen. Min lille gosse.

Han har börjat att ge mig massa pussar hela tiden och blivit lite mammig. Jag tycker ju självklart att det är mysigt att han är mammig, men för hans egna skull hoppas jag att det ska gå över snart. För det kan ju inte vara lätt att bli ledsen så fort jag ska iväg. Det räcker att jag går på toaletten.

Och idag sa han pappa. Både jag och E hörde det. Jag tror dock inte att N förstod vad han sa. Men det spelar ingen roll för han sa pappa. Och igår kom det fram en tand till i överkäken. Så nu har han två tänder nere och fyra tänder uppe.

nu kallar kudden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar