måndag 2 februari 2009

Hemma igen!

Inte för att vi har varit borta men det känns som det. I lördags var vi i Alingsås och det var väldigt trevligt. Vi tog en långpromenad genom centrum på kvällen. Åh vad mysiga affärer det finns där så det blir nog en tripp dit någon dag. Vi hade så kul att vi inte var hemma förren halv två på natten. Natanael var exemplarisk, som vanligt. Han hade roligt han med och somnade på vägen hem och sov sedan till halv tio på lördag. Härligt!

Igår var det kalas för min bror och hans fru. Väldigt trevligt det med. Vi spelade ett sällskapsspel som heter retro väldigt roligt. Vi kom hem halv tio natanael fick sin välling och somnade fort. Jag och mannen satt uppe en stund till och tittade på en otroligt bra feelgood film. Dom görs inte så ofta nuförtiden. Men denna var riktigt bra. En sådan film som man önskar att man inte hade sett för man vill se den för första gången igen. Om ni förstår vad jag menar.

Idag blir det bara att ta det lugnt. Får se om vi kommer ut en sväng. Solen lyser och det är jättefint väder, men det är brrrkallt. Och jag har slagit i lilltån. Tror att jag slog i så hårt att nageln kommer gå av. Ajaj.

nu kallar hemmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar