söndag 25 januari 2009

Inget vatten!

Vi har för tillfället inget vatten. :( Våran pump gick sönder i torsdags och förmodligen kommer det någon nästa vecka och fixar det. Men det kommer kosta en del då det inte är ett snabbt jobb. Men vad man är beroende av att allt ska funka. Nu är ju ifs vatten en sådan grej som man inte kan leva utan, men vi kan ju inte ens gå till en brunn och hämta. Som tur är så har vi en granne som vi får hämta vatten hos. Tack så mycket!

Imorgon ska jag jobba 8-16. Jag har lite söndagsångest och vill inte gå och lägga mig. Vet egentligen inte varför eftersom jag tycker det är så roligt på jobbet. Men det är väl egentligen tanken på att behöva sätta klockan på 6.15 som är jobbigt. Men det ska nog gå bra. Denna vecka som kommer blir det jobb måndag, tisdag och torsdag. Så lite pengar blir det nog! Och sonen får många härliga dagar ensam med pappa.

Nu kallar kudden!

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du e som jobbar!!!
    Har ja ingen lust för alls...

    SvaraRadera
  2. Det är faktiskt roligt. Klart det är ju roligare att vara hemma med natanael, men på detta viset så sparar jag ju dagar.

    SvaraRadera