onsdag 28 januari 2009

En härlig dag hos mormor!


Idag har vi, jag och natanael, haft en härlig dag med mormor. Och natanael har badat och jag fick duscha. Det tyckte mormor va roligt att se, när natanael bada alltså. Jag försökte få natanael att visa mormor att han kunde stå själv men han satte sig bara ner. Han ville verkligen inte visa. Men jag lovar, han stod faktiskt själv igår.

Imorgon händer det. Då kommer dom och fixar vår vattenpump och det kommer rinna vatten ur våra kranar igen. Jag ska jobba så jag hoppas att de är klara när jag kommer hem vid fem. Sedan kommer fredagen spenderas nere i tvättkällaren. För det är inte klokt vad mycket tvätt det blir på bara en vecka.
Efter vällingen och innan sängen tycker natanael att det är väldigt mysigt att titta på film med pappa i soffan. Hans favorit film just nu är "Lille Tut".

dags för mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar