tisdag 27 januari 2009

Han står!

Idag när jag vaknade var jag så trött att jag helst ville lägga mig under täcket och somna om. Men det gick ju inte eftersom jag skulle jobba. Väl på jobbet piggnade jag till och dagen flöt på. Och på vägen hem stannade jag till vid Burger King. Åh, vad gott det var!

Hemma fick jag mysa med min underbara man och son. Vi tillbringade resten av e.m. och kvällen med lek på golvet. Och medan jag satt på golvet och sonen klättrade upp på mig känner jag att han släpper. Sedan höll han på så några och gånger. Och en av gångerna släppte han och stod och höll balansen jättelänge. Han är så duktig. Men jag tycker att det går för fort nu. Det händer ju nya saker hela tiden. Allra helst skulle jag vilja pausa tiden nu. Men det som kommer är ju lika underbart som det som har varit.

Imon ska jag inte jobba, så imon får jag lite sovmorgon och mys i sängen med min man och son. Senare ska vi åka till mormor och låna hennes dusch. Det ska bli skönt. Men förhoppningsvis ska vi väl kunna använda vår egen dusch på torsdag om allt går som plannerat.

Dags för mys!

1 kommentar:

  1. Duktig Natanael!!! Vilka framsteg!!!
    Den underbara tröjan som han har har Vilgot på ett par byxor, tycker de e jättemysiga!!!

    HA en mysig kväll!
    Ses vi nästa vecka eller?!?

    SvaraRadera