onsdag 11 maj 2011

Låt byggandet börja!

Ja nu har vi äntligen fått bygglovet. Det har verkligen tagit tid och varit krångligt. Men nu har vi det i våra händer. Jag är så lycklig över detta. Jag har nog inte fattat än att jag ska få bo i Fiskebäck och tillsammans med min kära svärmor och svärfar. Vi har ju bott här på Tjörn nu i 5 år, helt isolerade. Tjörn är en helt fantastisk ö, på sommaren. På vinter kan vi ju diskutera saken ;-). Sen har vi ju inga släktingar eller vänner här, så det har varit lite ensamt ibland. Men nu så är det äntligen på gång. Och som det ser ut så börjar byggandet redan nu i juni. JIPPI! Så det är detta min blogg kommer att handla om mest. Som en dagbok med text och bild för min egen skull.

Sist i detta inlägg två kort på blommor från min egna trädgård, en trädgård som inte är mkt för omvärlden ;-). Och självklart ville min fotomodell vara med på korten hihi.





Kram kram
djungel banan

2 kommentarer:

  1. "kusin" Jessika12 maj 2011 kl. 15:44

    Vilken fin blogg du har! Lycka till med byggandet :). Kram Jessika

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Ha en härlig resa. kram

    SvaraRadera