måndag 23 maj 2011

Förskoleansökan!

Ja då var den iväg skickad. Jag är så orolig för mina små prinsar. Hur kommer dom att ta detta med att byta förskola? Natanael som trivs så bra på sin förskola. Den är verkligen helt fantastisk. Hans pedagoger är de bästa, efter mig och mina arbetskamrater så klart. ;-) Men han har det verkligen super där. Och inte en enda gång sen han började där han varit ledsen när jag lämnat. Inte en enda gång.

Sen har vi ju Benjamin. Ojojoj hur ska det gå för lille benjamin. Han ska först skolas in i augusti på samma förskola som Natanael går på nu, för att sen i november byta och skolas in på nytt. Visserligen kommer de att ha varandra, och förhoppningsvis min bror i närheten, men ändå. Usch usch. Det värker i mamma hjärtat.:-( Får verkligen be och hoppas att det kommer att gå bra. Men nu var den i alla fall iväg skickad och inskolningsdatum satte jag till 14 november, sen får vi se.

kram kram
djungel banan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar