torsdag 12 maj 2011

Funderingar och drömmar...

Ja nu är funderingarna och drömmarna många. Hur ska vi ha det i vårt nya hem? Ja det är verkligen jättesvårt tycker jag. Vill så mkt men har så svårt att se saker och ting framför mig innan det är färdigt. Jag tycker det är väldigt roligt med inredning, men har nog inte riktigt det där speciella ögat för det. Sen har ju min käre man sina åsikter oxå, vilket jag är otroligt tacksam för. Men sak vet jag och det är att jag vill ha ett stilrent och vitt kök. mmmmmmmmmm Åh jag kan inte fatta vad som är på gång. Fantastiskt kommer det att bli iaf. Men om det är någon som har nåt bra på vad man bör ha i sitt hem, förutom allt det självklara, så tar jag mer än gärna emot tips och idéer.
Nä nu ska jag och pojkarna ut en stund på baksidan och springa av oss allt bus.

kram kram
djungel banan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar