torsdag 12 februari 2009

På banken!

Idag har vi varit på banken och lagt om våra lån. Det känns bra. Och N som aldrig somnar i famnen somnade i min famn medan vi satt på banken. Han var så go där han låg i min famn. Påminde mig om när han var liten spädis. För då somnade han nästan alltid i famnen. Sedan fortsatte han att sova när vi bar ut honom och satte honom i bilen. Goingen var nog trött.

Väl hemma så väntade farfar med nybryggt kaffe och vi hade goa frallor med oss. Det var mumsigt. Idag lagade jag en falukorv soppa/gryta och N som tidigare bara spottat åt min mat åt med glädje. Det kändes så härligt att han åt den. Så det kanske har vänt. Han kanske kan tänka sig min mat nu. hihi Förövrigt har han varit gnällig även idag. Och nu på kvällen när mannen min busade med honom kunde han se att ytterligare två tänder är på väg i överkäken. Så det kanske inte är så konstigt då om han är lite gnällig.

Imon är det jobb igen och jag börjar 6.30 så det är att gå och lägga sig i tid ikväll. Typ nu! Men N ligger fortfarande och knorrar så jag väntar en stund. Men det blir iaf senast 22.00.

dags för mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar