fredag 20 februari 2009

N går med gåvagnen själv!

I morse strax efter 7 vaknar jag av att N gråter massor. Jag springer in till honom och han ligger raklång i sin säng och skriker. Jag tror faktiskt att han fortfarande sov. Men jag tog upp honom och tröstade honom. Han fick följa med in till våran säng. Han låg stilla hos mig en stund men sedan var det dags att gå upp, tyckte iaf han.

Idag har det snöat massor och det ligger säkert 8-10 cm snö på marken. Så idag hade det varit roligt om N hade kunnat gå. Men han fick nöja sig med en promenad till brevlådan.

Sedan efter att vi lekt lite på golvet ville jag testa igen om N klarade av gåvagnen. Vid tidigare försök har det gått för fort, trots att vi bromsat hjulen. Men idag klarade han det helt själv. Han är så duktig. Min lille prins. Nu sover han gott och jag ska kika runt lite på nätet efter en bra sulky.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar