söndag 20 mars 2011

Veckan som gått

Ja vad har hänt under veckan förutom att jag jobbat? Inte så mkt. Eller nja ngt spännande hände i torsdags och det verkar lovande. Sen i fredags åkte jag och natanael och badade. Vi hade så skoj tills han ramlade ner från stegen till rutschkanan. Åh det var så fruktansvärt att vara med om. Jag stod i vattnet för att ta emot honom när han åkte, så det kändes som en evighet tills jag kom upp och kunde ta upp honom. Han var så ledsen men det kändes som ett gott tecken. Han lugnade iaf ner sig och jag frågade om han ville gå igen och det ville han. Så vi fortsatte bada lite lugnt. Utöver det har det inte hänt så mycket.

Imon börjar en ny arbetsvecka. Och jag kan inte fatta att jag är inne på min fjärde arbetsvecka redan. Vart tar tiden vägen? Hoppas ni alla får en fantastisk vecka.

Kram kram
djungel banan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar