torsdag 3 mars 2011

Jobb och sjukdomar!

Ja det kanske märks på bloggen att jag har börjat jobba haha. Det  finns inte mkt tid över för bloggandet nu när jobbet börjat. Och då jobbar jag ändå bara 70%. Det kanske blir bättre när jag kommit in i det hela lite mer och fått till lite bättre rutiner. Får hoppas det iaf. Jag har iaf väldigt roligt på jobbet och det känns väldigt bra. :-)

Sjukdomarna fortsätter dock här hemma. Nu är det Natanael som har halsfluss. Ska det aldrig ta slut? Börjar bli lite trött på detta nu. Tur är dock att han verkar ha blivit bättre väldigt fort. Hoppas bara att det stannar vid Natanael så Benjamin slipper det.

Imon ska Benjamin ta kort. 1års kort. Det ska bli spännande. Hoppas det blir bra och att han är på sitt bästa humör.

Imon är jag ledig och det ska bli skönt att inte behöva ställa klockan. Men sovmorgon blir det nog ändå inte. Har ju morgonpigga barn. :-)

Nä nu ska det bli gott att sjunka ner i soffan och bara slöa.

kram kram
djungel banan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar