onsdag 4 mars 2009

Tre steg idag!


Idag har varit en händelserik dag. Det började med att jag väckte vår son som ärså underbart söt när han är nyvaken. Sedan var vi iväg och köpte present till Ns mormor. Och givetvis kan jag inte skriva vad eftersom hon kanske läser detta. Jag körde den nya vagnen för första gången och det var underbart. Det som kändes konstigt var dock att inte kunna se honom. Denna vagnen är ju vänd ifrån mig. Men antar att det bara handlar om vana.

Jag köpte en potta idag. Har inga större ambitioner mer än att den ska finnas hemma så han blir van vid den. Men han fick prova att sitta på den. Så här söt var han då.

Och tillsist den stora händelsen idag. Han tog tre steg. Han ställde sig upp med min hjälp men sedan gick han mot mig. Han såg ut att bli både glad och förvånad. Jag försökte sedan flera gånger att få honom att göra det igen, men icke sa nicke. Men han får ta det i sin takt.

Imon blir det storhandling inför kalas på söndag så Ns mormor kommer och hjälper oss. Tack så mycket.

kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar