onsdag 18 mars 2009

Sol och spruta!

Idag har det varit underbart vårväder ute. Helt fantastiskt. Man kan känna och se att våren är på väg. Här några härliga vårbevis.














Annars har vi inte gjort så mkt idag. Var på bvc med N för att ta spruta. Det gick jättebra. Sedan vägdes och mättes han. Han väger 11,330 kg och är 81,5 cm lång. Vår underbara pojk. Sedan när jag kom hem tänkte jag vara ambitiös och tvätta bilen. Skulle bli så gott tänkte jag. Men så hade vi varken bilschampo eller svampar så det blev inget av med det. Usch vad tråkigt. Men som tur är så köper E det idag så kanske på lördag innan vi ska på kalas att jag hinner göra bilen fin.

N har gått även idag. Ibland reser han sig med hjälp av en möbel och släpper sedan och tar några steg. N fick duscha med E idag och det var ju bara så gulligt. Det roliga är att N tycker om när han får vatten hällt på huvudet. Då kisar han med ögonen och skrattar gott.


















Imon ska vi hälsa på min kusin och hennes barn. Hoppas det är fint väder så kanske man kan ha picknick. nu ska jag slappa lite i soffan medan jag väntar på att E ska komma hem från föreningsmöte.

kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar