måndag 12 september 2011

Tårar!

Idag var det en del tårar från Benjamin när jag lämnade. Lämna sitt hjärta med tårar ner för kinderna och ropandes mamma. Det kändes i hjärtat usch! :-(  Men vad ska man göra? Det känns iaf skönt att jag vet att han är på en toppen förskola med underbara pedagoger. När jag kom och hämtade var de ute och gungade båda två och då ville Benjamin inte hem för han ville ju gunga mer. hihi Men han var ändå väldigt glad att se mig.

På jobbet känns det som att jag börjar komma in i det så smått. Men fortfarande kan jag känna mig lite vilsen. Det blir dock bättre och bättre dag för dag. Tur det för mina arbetskamrater kanske? hahaha

Åh nu är det bara en vecka kvar. Så på måndag börjar de på taket. Så vi får be om vackert väder. Eller iaf uppehåll och vindstilla.

Och så bjuder jag på en härlig pussbild som jag hoppas kan pigga upp mitt i det trista höstvädret.


kram kram
djungel banan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar