fredag 26 augusti 2011

T.G.I.F.!

Ja nu har vi haft en hel veckas inskolning. Det känns fortfarande bra med Benjamin. Natanael är dock inte helt nöjd med att ha flyttat upp till storabarnsavdelningen.

Natanael: Mamma, jag vill "kökolan" (förskolan).
Jag: Men du har ju varit på förskolan idag.
Natanael: Nä jag har varit på Humlan ida. "Kökolan" är hos Linn.

Linn är en kompis som gick på Natanaels förra avdelning men hon följde inte med i flytten till Humlan. Men enligt pedagogerna på Humlan leker han och har roligt. Så det känns skönt.

Imorgon ska jag iväg på galej så då kommer bästa mamma och peter och är barnvakt. Och när barnvakter kommer måste de ju få bullar. Så det bakade jag och Natanael igår. Jag kan ju erkänna att en del har redan landat mjukt och gott i både min och Natanaels mage. hihi




Nu blir det fredagsmys med mannen. (troligtvis en bulle eller två. hihi)

kram kram
djungel banan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar