lördag 11 juni 2011

Jag & kronprinsen!

Hihihi! Idag har jag haft en helt fantastisk dag med Natanael (kronprinsen ;-)). Vi gick i pyjamas länge länge och åt sen frukost mmmmm. Sedan bar det iväg till Lysekil och Havets hus. Först var han lite reserverad och sa t.o.m. att han var rädd. Det var ju faktiskt lite mörkt där inne. Men det räckte med fem minuter sen så var det som ingenting. Och efter mkt spring där inne behövde jag en STOR kopp kaffe ;-) och prinsen en glass. Det blev ingen liten glass heller när han fick välja själv. Behöver jag säga att jag fick äta upp halva glassen? Nä tänkte nästan det.


Efter den mysiga fikapausen med havet som utsikt ville han väldigt gärna spela minigolf. Jaja tänkte jag han får ju bestämma idag. Och det gick faktiskt väldigt bra och han var väldigt duktig. Han visste precis vart han skulle lägga bollen och hur kan skulle stå och slå. Men lite fusk blev det hihi. Och då blev det en hole in one! JIPPI! Vi har även märkt att Natanael har ett väldigt hajintresse. Undra om han har fått det efter sin far?



 

Tack Natanael för en fantastisk dag!

Medan vi har haft det så härligt har Benjamin haft det minst lika mysigt hos sin morbror, moster och kusiner. Tack för att ni tar så bra hand om våra gossar och för att jag fick ha en heldag med bara Natanael.

Ikväll väntar egentid i soffan eftersom Elias är iväg och spelar på en fest i Alingsås och kommer inte hem förren sent sent.

Om ngn undrar över bygget så rullar det på bra =).

kram kram
djungel banan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar