fredag 2 september 2011

Sista helgen!

Inskolningen är klar och nu är sista helgen innan jag börjar jobba på måndag. Kan ju erkänna att jag är lite nervös. Konstigt vore kanske ngt annat. Inskolningen har iaf gått bra. Pedagogerna på förskolan är väldigt bra och är mkt med barnen nere på golvet. Så att de kommer ha det bra där är jag helt säker på. Men jag ser ändå inte framemot att barnen ska vara där över 9 timmar på måndagar. Men vad ska man göra åt saken? Vi måste ju jobba. De blir iaf lediga på fredagar.

Nu har vi även beställt trappan. Den kommer att bli så fin. Det blir en trappa som är en kompromiss mellan mig och elias. Och vi är supernöjda. Så roligt att vi båda hade en bild över hur vi ville att trappan skulle se ut. Men när vi fick se våra förslag ritade för oss var ingen helt nöjd. Så det blev en blandning av våra förslag.

Imorgon ska jag iväg på galej igen. (hoppas jag. har lite ont i halsen) Men väldigt vad jag är ute och springer. Jag är bjuden på 70-tals fest. Får se om jag läger upp nån bild imon. hahaha

kram kram
djungel banan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar