tisdag 5 maj 2009

Internet har krånglat!













Och det är annledningen till att jag inte skrivit på några dagar. Sorry!

Idag har jag och N varit på mitt jobb och hälsat på. Alltid lika roligt att träffa arbetskamraterna och barnen. Och N tyckte det var jätteskoj. Han fick leka på gården med barnen och greja med gegga. Så härligt att se honom med andra barn. Han riktigt lyser upp.

Efter besöket på jobbet åkte vi till Ikea och fikade och handlade lite. N fick en ny leksak som han tyckte var väldigt intressant och rolig. Han satt helt koncentrerad och flyttade på sakerna fram och tillbaka. Åå härlig han är.














Här är N påväg att hjälpa mig och borsta av altanen. Han är väldigt hjälpsam.
Imorgon blir det troligtvis "liten och stor" i Myggenäs.














Han är min ögonsten. Helt underbar!

kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar